🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

דובי ענק למכירה במשלוחים מהירים לכל הארץ

דובי 2 מטר עם צעיף חום

מחפשים דובי ענק למכירה? באתר דובים – דובי ענק, תוכלו למצוא מגוון רחב של דובים גדולים ומהממים למכירה במשלוחים מהירים לכל רחבי הארץ.

דובי ענק למכירה מגיעים במגוון רחב של גדלים, צבעים וצורות שונות, כך שתוכלו להתאים את הדובי לאדם לו אתם רוכשים אותו או לחילופין לבחור לעצמכם את הדובי המושלם שיחמם אתכם בלילות החורף הקרים.

איסוף עצמי של דובי ענק

דובי ענק למכירה באיסוף עצמי – אכן, ניתן לאסוף את הדובים שלנו ממחסני החברה הממוקמים באזורים שונים בארץ ובכך לחסוך את עלות המשלוח או לחילופין במידה ואתם צריכים אותו כבר להיום – זה יכול להיות הפתרון עבורכם.

המחסנים שלנו ממוקמים באזור המרכז לכל מי שמחפש דובי ענק בתל אביב והסביבה, בירושלים לכל מי שמחפש דובי ענק בירושלים והסביבה ובברקן כמענה למי שמחפש דובי ענק באזור השומרן.

משלוחים

חנות "דובים" מציעה גם מענה למי שמחפש דובי ענק למכירה באילת או בכל נקודה בישראל באמצעות מערך משלוחים סופר מהיר – המשלוחים שלנו מסופקים בין 1-5 ימי עסקים כאשר במרבית המקרים ההזמנה שלכם תגיע כבר בתוך 2-3 ימים בלבד.

דובים היא חנות דובי ענק הוותיקה והמובילה בישראל מזה שנים רבות, שירתנו במסירות אלפי לקוחות מרוצים שרכשו דובי לעצמם או כמתנה ליקרים שלהם ושביעות הרצון מאיכות הדובי וזריזות המשלוח היא תמיד גבוהה.

אז אם גם אתה מחפשים דובי ענק למכירה – הגעתם למקום הנכון, אתם מוזמנים להיכנס בלחיצה כאן לחנות הדובים שלנו ולהזמין את הדובי שאהבתם לכם או כמתנה.

מתלבטים באיזה דובי ענק לבחור?

לא יודעים איזה דובי גדול לבחור? צרו איתנו קשר באפליקציית הוואטס-אפ דרך הכפתור הצף בצידו השמאלי התחתון של האתר ונשמח לעזור לכם לבחור את הדובי המושלם עבורכם ולסייע לכם בתהליך ההזמנה ו/או לבצע עבורכם את ההזמנה.

חשוב לציין שכל התמונות המוצגות באתר הן תמונות אמיתיות של הדובי ומה שתראו זה מה שתקבלו – אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו ולא מציגים באתר תמונות קטלוג שהן שונות מהותית מהתמונות אמיתיות של דובי ענק. כל דובי שמגיע אלינו מצולם בדיוק כפי שהוא ומועלה לאתר בכדי שאתם תוכלו להתרשם מהמוצר האמיתי ותדעו בדיוק מה אתם עתידים לקבל במשלוח.

דובים – דובי ענק, חנות הדובים המובילה והוותיקה בישראל. התחייבות לאיכות מקסימלית במחיר הנמוך ביותר בארץ.

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק ושמן עם בטן לבנה בגודל מטר שישים

    דובי ענק בובי סופר שמן מטר שישים (1.60)

    239.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי 2 מטר עם צעיף לבן

    דובי ענק שמן עם צעיף בגודל שני מטרים (2.0)

    279.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

    דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

    179.00189.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי 2 מטר בסגנון "אמריקאי"

    דובי ענק בסגנון אמריקאי 2 מטרים (שמן)

    259.00
    לפרטים ורכישה