🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

מתנה חורפית במיוחד: דובי שמנמן ומקסים

דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

חורף, גשם, רוחות ואווירה עכורה – אין יותר מתאים מזה להתכרבל תחת השמיכות עם כוס קפה חמים ולצפות בסדרה טובה בנטפליקס. אבל יש אופציה לשדרג את החוויה החורפית שלכם או של האהובים שלכם לפחות ב-1000 דרגות עם דובי ענק. למה דווקא דובי ענק בחורף? דובי גדול מתאים במיוחד לימים קרים וסעורים בגלל שהוא כיפי מאוד לכרבול, חמים ונעים. לכן, דובי שכזה יכול להיות המתנה המושלמת לאלה שנולדו בחורף.

איזה דובי ענק מומלצים לרכישה בחורף?

לדעתנו, הדובי שהכי מתאים הוא דובי גדול שמן במיוחד. דובי כזה מגיע לגובה של מטר שישים או 2 מטר והוא מלא במיוחד במילוי סופר איכותי – כך שבעצם הדובי יכול לשמש גם כסוג של פוף כיפי. החיוך הענק של הדובי והפרווה הנעימה יכניסו חמימות בכל חלל ויעלו חיוך ענקי על האדם שלו תרכשו את הדובי. דובי ענק מתאים כמתנה לכל אחד, גם לילדים להם ניתן לרכוש דובי מטר וגם למבוגרים להם ניתן לרכוש דובי מטר וחצי או דובי 2 מטר. לאלה מבינכם שאוהבים ללכת על הגדול ביותר, ניתן כיום למצוא גם דובי ענק 3 מטר שהוא הגדול ביותר שנמכר בישראל.

איך קונים דובים גדולים?

פשוט מאוד, נכנסים לחנות שלנו באתר "דובים" ובוחרים את הדובי שהכי אהבתם, הדובי יגיע אליכם במשלוח מהיר של עד 5 ימי עסקים לדלת הבית או ישירות לאדם שלא תקנו את הדובי במתנה.קיימים מגוון רחב של צורות וגדלים שיתאימו לכל אחד ואחת. כל שנותר לכם זה רק לבחור ואנחנו נעשה את כל השאר בכדי שתקבלו את הדובי שלכם ותהיו מרוצים.

דובים | דובי ענק – חנות הדובים הגדולה והמובילה בישראל.

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל מטר

    דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל מטר

    129.00139.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי מטר וחצי עם צעיף לבן וחום

    דובי ענק עם צעיף בגודל מטר שישים (1.60)

    219.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק מטר אדום

    דובי ענק אדום מדגם רד – במגוון גדלים

    89.00249.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי 2 מטר עם צעיף לבן

    דובי ענק שמן עם צעיף בגודל שני מטרים (2.0)

    279.00
    לפרטים ורכישה