🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

דובים גדולים – ועכשיו בדגמים חדשים

דובי ענק כלבלב מטר וחצי

אנו באתר דובים – דובי ענק, מתחדשים מעת לעת בדגמים חדשים של דובים גדולים ומהממים באיכות הכי גבוהה שניתן למצוא במדינה ישראל. הקיץ, התחדשנו בכשלושה דגמים יפהפיים של דובי ענק שעיצבנו במיוחד לטעם הישראלי. הדגמים החדשים שלנו הם:

דובי ענק עם בטן לבנה בגודל 160 ס"מ: מדובר בדובי שמן במיוחד עם בטן בצבע לבן ושילוב של צבע חום בהיר מהמם! הדובי עשוי מבד חלק בעל פרווה קצרה ואיכותית מה שמקנה לו מגע רך מאוד ומפנק. בנוסף, לדובי ראש גדול ובטן מאוד שמנה כך שממש ניתן להתכרבל איתו ככרית או להיזרק עליו כפוף.

דובי ענק כלבלב בגודל 160 ס"מ: גם כאן מדובר בדובי סופר שמן ואיכותי כשמה שמייחד אותו אלה האוזניים החמודות שמקנות לו שילוב של דובי ענק עם כלבלב. לדובי פרווה קצרה ואיכותית, בטן לבנה וכפות רגליים בצבע הבטן. מתנה מקסימה לכל אחד ואחת.

דובי ענק ושמן עם אוזניים בגודל מטר שישים (1.60)

קוף ענק בגודל 120 ס"מ: רוצים להפתיע במיוחד? עיצבנו והבאנו עבורכם את הדובי הכי מקסים שיש – קוף ענק וארוך עם ראש גדול וגוף צר. הקוף עשוי מבד מאוד איכותי ויש אפשרות לתלות אותו בכל מקום.

דובי קוף ענק ונתלה בגודל מטר עשרים (1.20)

אנו בדובים – מפעל הדובים הגדול בישראל, עושים עבורכם מאמץ בשביל לחדש ולהביא את הדגמים העדכניים והאיכותיים ביותר שמתאימים במיוחד לקהל הישראלי. אז אם אתה מחפשים בובת דובי ענק – הגעתם למקום הנכון. בדובים | דובי ענק תמצאו מגוון רחב מאוד של דובים ענקיים בכל גודל, בכל צורה ובכל צבע. אצלנו, תוכלו להתאים את הדובי בדיוק לאירוע אותו אתם רוצים להעניקו כמתנה: יום האהבה, ט"ו באב, יום הולדת, יום נישואין ולכל אירוע מיוחד ומרגש.

היכנסו לחנות הדובים שלנו עכשיו והזמינו לכם חבר ענקי שיעלה לכם ולכל אחד שיראה אותו חיוך ענק על הפנים. עכשיו, במשלוחים מהירים של יום עד חמישה ימי עבודה לכל רחבי הארץ.

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק ורוד מדגם פינק במגוון גדלים

    דובי ענק ורוד מדגם פינק במגוון גדלים

    125.00259.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי 2 מטר בסגנון "אמריקאי"

    דובי ענק בסגנון אמריקאי 2 מטרים (שמן)

    259.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק עם צעיף בגודל מטר

    דובי ענק שמן עם צעיף בגודל מטר

    139.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

    דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

    179.00189.00
    לפרטים ורכישה