🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

דובי ענק בירושלים

דובי ענק בירושלים

גרים בירושלים ומחפשים לקנות דובי ענק לכם או ליקרים שלכם כמתנה מרגשת? הגעתם למקום הנכון – אתר דובים הינו האתר הגדול והוותיק בישראל שמוכר אך ורק דובי ענק – זאת ההתמחות שלנו ובזה אנחנו מתרכזים. דובי הענק שלנו הם הדובים האיכותיים ביותר ומיוצרים בשיטות מתקדמות עם דגש על בקרת איכות נרחבת – הפרווה של הדובים שלנו היא הרכה ביותר, המילוי מפנק וההרגשה היא של דובי ענק פרמיום. הדובים שלנו הם דובי הענק המקוריים ואנחנו מתחייבים לשביעות רצון הלקוח.

איך קונים דובי ענק?

פשוט נכנסים לחנות שלנו באתר דובים, בוחרים את הדובי שהכי אהבתם ומזמינים באופן פשוט מאוד וללא כל צורך להירשם לאתר. לאחר ההזמנה, אנחנו נעבירה למחסן לטיפול והדובי ישלח אליכם במשלוח מהיר של חברת צ'יטה ויגיע אליכם בטווח שבין יום אחד לחמישה ימי עסקים בלבד.

צריכים דובי להיום או מחר?

גם כאן דאגנו לכם לפריסת נקודות איסוף רחבה בכדי שתוכלו לאסוף את הדובי בתוך יום עסקים אחד או באותו יום בתיאום מראש.

נקודות האיסוף:

דובי ענק בירושלים – לאיסוף עצמי מירושלים יש לביצוע הזמנה שכן המלאי בירושלים שונה מהמלאי המוצג באתר, ישנו ביקוש רב לדובי ענק בירושלים ולכן מומלץ להזמין מוקדם ככל האפשר. נקודת האיסוף נמצאת ברחוב דרך חברון.

דובי ענק בפתח תקווה – נקודות איסוף נוספת, ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן באפשרויות "איסוף עצמי מפתח תקווה" – הדובי שלכם יהיה מוכן לאיסוף בתוך יום עסקים אחד ומייל עם פרטים לאיסוף ישלח לאחר ההזמנה.

דובי ענק בברקן – ניתן להגיע ישירות למחסן הראשי שלנו לאיסוף הדובי גם ביום ההזמנה. יש לסמן באפשרויות "איסוף עצמי מהברקן" ולאחר השלמת ההזמנה ישלח אליכם מייל עם פרטים לאיסוף.

מהרו להזמין ולשריין את הדובי שהכי אהבתם (:

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל מטר

    דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל מטר

    129.00139.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק סופר שמן

    דובי ענק סופר שמן בגדלים 1.6, 2 ו-2.6

    249.00479.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל 60 ס"מ

    דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל 60 ס"מ

    89.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק אמריקאי שמן מאוד בגודל 100 סמ

    דובי ענק סופר שמן, דובי אמריקאי בגדלים 60-100 ס"מ

    99.00149.00
    לפרטים ורכישה