🚛 משלוחי דובים מהירים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

חדש: קוף ענק – הדובי הענק המושלם

כולנו מכירים את דובי הענק – דובים גדולים מאוד, רכים ופרוותיים שמתאימים כמתנה לאירועים שונים כגון: יום הולדת, יום האהבה, יום נישואין, בר מצווה, בת מצווה ועוד…

עכשיו, ישנו דגם חדש של דובי ענק בדמות קוף ענק, ארוך וגמיש שיכול להתלות על כל וו תלייה סטנדרטי. הקוף הענק משלב מראה של שימפנזה קטנה וגורילה ומושך מיד את תשומת הלב של הסובבים אותו בגלל אורכו – ידיו ורגליו מאוד ארוכים מה שמקנה תחושה שמדובר בדובי גדול מהגודל שלו בפועל – 120 ס"מ.

את הקוף ניתן לתלות על מיטת הילדים בחדר השינה, על הדלת, הארון, על וו בקיר וכמעט על כל דבר – והוא יקפיץ את העיצוב של חדר הילדים בכמה רמות. הקוף הענק מתאים מאוד כמתנה לגבר וגם לאישה ליום האהבה מכיוון שיש לו לב גדול במרכז הגוף שיכול להעיד על אהבתכם לאדם שלו תעניקו את הקוף.

הקוף הינו דגם חדש בתחום דובי הענק לחלוטין שעיצבנו בהתאם לעדיפות של הקהל הישראלי וכעבור זמן קצר מהשקתו הוא כבר הפך להיות להיט מכירות – ורבים קונים אותו כמתנה ליקרים להם.

מחפשים קוף גדול או דובי גדול? הגעתם למקום הנכון – דובים הינו משווק הדובים הגדול בישראל והדובים שלנו ידועים כאיכותיים ביותר בשוק. ב-4 שנות פעילותנו שרתנו אלפי לקוחות מרוצים שמחזיקים את הדובים שלנו באלפי בתים בישראל. בנוסף, הדובים שלנו מככבים ברשתות החברתיות ובאירועים שונים כגון אירועי חברה וועדי עובדים ועוד…

הדובים שלנו מלאים במילוי האיכותי ביותר, הם יציבים ושמנמנים ואנו לא חוסכים בחומרי הגלם – הדובים מורכבים במפעל ישראלי מחומרים מיובאים.

בחנות הדובים שלנו תמצאו מגוון רחב של בובות דובי בכל הגדלים ובכל הצבעים והצורות ואנו מתחייבים לשביעות רצונכם מהמוצר. אז קדימה – הגיעה הזמן להיכנס לקטלוג שלנו ולהזמין את הדובי המושלם לכם או לאהובים שלכם.

לחנות הדובים שלנו לחץ כאן

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק מטר אדום

    דובי ענק אדום מדגם רד – במגוון גדלים

    89.00249.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק סופר שמן

    דובי ענק סופר שמן בגדלים 1.6, 2 ו-2.6

    249.00479.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי גדול ליום האהבה מטר עשרים

    דובי ענק אהבה אדום לבן בגודל 120 ס"מ

    189.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי 2 מטר עם צעיף לבן

    דובי ענק שמן עם צעיף בגודל שני מטרים (2.0)

    279.00
    לפרטים ורכישה