🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

דובי 2 מטר – מתנה גדולה ומרגשת

דובי ענק 2 מטר אדום

דובי 2 מטר או בשפה הבינלאומית – "דובון" הוא מתנה מיוחדת ומרגשת במיוחד. הדובי עשוי פרווה רכה ומאוד נעימה ואיכותית ומלא במילוי רך ומפנק במיוחד כך שניתן להתכרבל איתו ואף לישון איתו ממש ככרית חיבוק במקום לחברת כרית רגילה או שמיכה. מה מגדיר דובי כענק? מן הסתם שהוא "ענק"; כמה ענק? ישנם מגוון גדלים של דובים כאלה: דובי 2 מטר, דובי מטר וחצי, דובי מטר ועוד

הגודל הנפוץ ביותר הינו דובי 2 מטר – דובי ענק וגדול במיוחד בגובה 200 ס"מ – גבוה מגובה ממוצע של כל גבר או אישה. דובי ענק הינו הדובי הנמכר ביותר מכיוון שלרוב כאשר קונים דובי גדול במתנה מעדיפים שהוא יהיה מאוד נוכח ומרשים ודובי 2 מטר עושה בדיוק את זה – תופס את כל המקום במיטה או על הספה ומרשים מאוד במראה שלו.

ישנם גדלים נוספים כגון דובי 3 מטר – הדובי הגדול ביותר שניתן להשיג בישראל כיום. לרוב רוכשים אותו לאירועים כגון הצעות נישואין, בת מצווה, בר מצווה וימי הולדת – והוא משמש כאביזר עיצובי שמושך את תשומת הלב בכל אירוע שהוא נמצא בו. בובת דובי ענק היא ללא ספק המתנה המיוחדת ביותר שאפשר לקנות לחברה, אישה, חבר, ילד, ילדה ולכל אחד או אחת שחשובים לנו ונרצה להביע את הערכתינו ואהבתנו אליהם ולפנקת אותם במתנה שלא ישכחו לעולם.

בחנות הדובים שלנו תמצאו מגוון רחב של דובים בכל הגדלים, הצבעים והצורות – כל אחד או אחת ימצאו את הדובי הענק שמתאים להם. בתמונה שמצורפת לפוסט, תוכלו לראות דובי ענק בגודל 200 ס"מ בצבע אדום לב – הדובי הזה מתאים מאוד לאירועי כגון יום האהבה וימי הולדת שכן צבעו הוא צבעי אהבה.

 אהבתם? היכנסו עכשיו, חפשו את הדגם שתרצו והזמינו אותו לכם או כמתנה. ישנם משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ, כך שהדובי הענק שלכם יגיע עד לפתח ביתכם ויעלה חיוך רחב על פני כל מי שיראה אותו

לחנות דובי הענק שלנו – לחצו כאן

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי 2 מטר עם צעיף לבן

    דובי ענק שמן עם צעיף בגודל שני מטרים (2.0)

    279.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק ושמן עם בטן לבנה בגודל מטר שישים

    דובי ענק בובי סופר שמן מטר שישים (1.60)

    239.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי 2 מטר בסגנון "אמריקאי"

    דובי ענק בסגנון אמריקאי 2 מטרים (שמן)

    259.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק סופר שמן טדי בגודל 2 מטר מוקה

    דובי ענק טדי סופר שמן בגודל 2 מטר

    339.00
    לפרטים ורכישה