🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

דובי ענק 2 מטר

רוצה לתת מתנה רומנטית? ידעת שדובי אף פעם לא יוצא מהאופנה ואנשים תמיד שמחים לקבל אותו? רוצה להפתיע ביום האהבה עם מתנה שתמיס את הלב?

יש מישהי שלא תאהב לקבל דובי ענק ליום האהבה? ככל הנראה שלא קיימת חיה כזו, כי אף על פי שבגילים בוגרים אין לנו ממש מה לעשות עם דובי ענק, תמיד כיף לקבל אותו ולהתחבק אתו. מי שרוצה ללכת על האקסטרים ולהראות שהוא אוהב מכל הלב, יקנה גם דובי ענק 2 מטר מתנה ליום האהבה.

להפתיע עם דובי ביום האהבה

ממש מעבר לפינה מחכה לנו יום האהבה וגם לא חסרים ימים רומנטיים לאורך השנה. נוסף על כך, גם מתנה של דובי גדול כמחווה של אהבה בלי שום סיבה תמיד תתקבל בברכה. עם זאת, כאשר מתקרב יום האהבה, כדאי להיות מוכנים ולהזמין מראש דובי מתוק עם סממנים שונים של אהבה. אלה יכולים להיות דובים שמחזיקים בלב, בקשת וחץ, בבלונים ועוד.

בחירת הדובי וקנייתו

כאשר בוחרים לקנות דובים ובמיוחד אם הדבר נעשה ליום האהבה, רצוי להזמין אותם מראש. כדאי לחשוב על הדמות שלה נותנים את הדובי ולהתאים את גודלו ואת הסממנים בו על פי כך. כדאי גם לזכור, שגם אם מישהו בחיי היום יום שלו לא נהנה ממחוות רומנטיות דביקות, תמיד ישמח לקבל ביום האהבה מחווה רומנטית ומרגשת.

לדובי אפשר להוסיף בלונים, פרחים, ברכה מיוחדת או שוקולדים ואפשר להביא אותו גם ממש כך כמו שהוא. רבים בוחרים ליום האהבה לתת דובי רך במיוחד, בצבעים של לבן ואדום עם כיתובי אהבה עליו ובתוספת פרחים או שוקולד. ניתן לשלוח את הדובי למקום העבודה, לבית, כמתנה בבוקר או במהלך הערב לפני יציאה לארוחת ערב לכבוד היום המיוחד.

דובים במחירים הכי משתלמים

באתר דובים ניתן למצוא בכל זמן נתון גוון נרחב של דובים בכל הגדלים ובמיוחד לקראת יום האהבה. אנו מציעים עד 50% הנחה על הדובים, משלוחים נוחים ומהירים עד הבית ודגמים חדשים לשנת 2022. רוצה להזמין דובי ענק ואיכותי במחיר משתלם? אנחנו הכתובת שלך, כדאי להיכנס עכשיו לחנות שלנו ולהזמין!

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל מטר

    דובי ענק בסגנון אמריקאי בגודל מטר

    129.00139.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק מטר אדום

    דובי ענק אדום מדגם רד – במגוון גדלים

    89.00249.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק סופר שמן

    דובי ענק סופר שמן בגדלים 1.6, 2 ו-2.6

    249.00479.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק עם צעיף בגודל מטר

    דובי ענק שמן עם צעיף בגודל מטר

    139.00
    לפרטים ורכישה