🚛 משלוחי דובים לכל הארץ | מלאי המבצע מוגבל 🚛

דובי ענק סופר שמן ואיכותי

דובי ענק טדי סופר שמן מטר שישים (1.60)

איך יודעים שהדובי איכותי? עד כמה "דובי ענק" באמת גדול? מהם הממדים שלו?

דובי איכותי צריך להיות גדול, עם פרווה עבה ועם בד נעים. כאשר הדובי עונה על הדרישות האלה, המשמעות היא עמידות לשנים רבות. כמו כן, דובי ענק שמן יכול לתפוס נוכחות בחלל הפנים של החדר או הסלון וכך לשדרג את העיצוב. אז כאשר בוחרים דובי שמן מכל סוג, כדאי לבדוק גם את המידות וגם את האיכות.

מידות גדולות לדובי איכותי? יש דבר כזה!

הקטלוג של דובים – דובי ענק מוכיח שניתן לשלב גם בין גדלים מרשימים של דובי מטר וחצי או אפילו 2 מטר – לבין איכות ללא פשרות. אצלנו מחכה לך דובי ענק, איכותי ושמן להזמנה מהירה עד הבית ובמחיר משתלם. אז אם בדיוק עכשיו חיפשת מתנה מושלמת לחברים או משפחה, נשמח לסייע.

היתרונות של דובי ענק סופר שמן

נעים יותר לגעת בדובי שמן ויש לו אופי מיוחד גם בהשוואה לדובים גדולים אחרים. דובי כזה יכול להתאים כמתנה לילדים בימי הולדת, להגיע יחד עם תכשיט כמתנה יוקרתית לבני זוג בימי נישואין או כמובן לעמוד בפני עצמו לכל מי שרוצים להתפנק.

צבעים ומידות של דובי גדול

דובי גדול אפשר להשיג במידות של 100 סנטימטר, 160 ס"מ ואפילו שני מטר. דובי פנדה למשל הוא בדרך כלל סביב גובה של 1.5 מטר, בעוד דובי ענק במיוחד מגיע לגובה של 2 מטר ומלא פרווה איכותית ונעימה למגע. מבחינת צבעים, אפשר להשיג דובי פנדה בעיצוב קלאסי של שחור ולבן או ללכת על דובי מיוחד בגווני חום. בכל מקרה, התאמה של סוג הדובי לאופי האירוע ובבחירה במוצרים איכותיים בלבד תעשה את העבודה.

הגיע הזמן שיהיה לך דובי חדש

דובים – דובי ענק גאה להציע לך את האפשרות להשיג דובי איכותי במחירי מבצע. אנו מקפידים לעדכן את הקטלוג עם דובים איכותיים ואלגנטיים, לכן כל מוצר שלנו מוכיח את עצמו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. עכשיו, לחיצה אחת בלבד מפרידה בינך לבין דובי ענק סופר שמן ואיכותי.

הדובים שלנו:

  • מבצע! דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

    דובי ענק טדי סופר שמן בגודל מטר

    179.00189.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק ושמן עם אוזניים בגודל מטר שישים (1.60)

    דובי ענק, פאפי סופר שמן בגודל מטר שישים (1.6 מ')

    239.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי גדול ליום האהבה מטר עשרים

    דובי ענק אהבה אדום לבן בגודל 120 ס"מ

    189.00
    לפרטים ורכישה
  • מבצע! דובי ענק מטר אדום

    דובי ענק אדום מדגם רד – במגוון גדלים

    89.00249.00
    לפרטים ורכישה